2014. június 14., szombat

Carnival Triumph - Bejelentkezés

Kedves Mindenki,
ismét itt vagyok, ezúttal a Carnival Triumph fedélzetéről jelentkezem.

Az eltervezettek szerint történt minden; rövid kis magyarországi vakációmat befejezve Nórival repülőre szálltunk június 2-án és elindultunk Austin, Texas felé, hogy belecsempésszünk még egy kis mókát a vakációmba. Csak 4-5 napunk volt együtt, de az elég jól telt. Élményeket nézve (koncert, vacsora, filmezés, túrázás a kutyával, naplemente, semmittevés) gazdagabb, pénzt nézve (RUHÁK, Michael Kors táska!!, AlapvetőBeszerzésiCikkek) szegényebb lettem. :)

6-án Nóri és Luca átfuvaroztak Houstonba, ahol minden Carnivalosnak meg kellett jelennie egy nappal a hajóra szállás előtt. Búcsúzásul megettük Nórival stílusos vacsoránkat a padon, aztán ők autóba szálltak, én meg felmentem a szobámba.

Mire végeztem a zuhannyal, a szobatársam már megérkezett a szobába – mint kiderült, ismerjük egymást. Bevallom, az első percekben ez Neki nyilvánvalóbb volt, mint Nekem – rasszizmus-nem rasszizmus, nekem az összes indonéz egyforma. Mint ahogy valószínűleg nekik is mi..

Úgy megörült nekem amikor meglátott, pár perc után már minden részletet tudtam a válásáról, meg hogy most éppen ki várja a hajón, adott egy saját készítésű övet (amit nem tudom hogy fogok hazavinni, mert csak gumiból és gyöngyökből áll, szóval van vagy 2 kiló), majd levetkőzött (mondván, „más előtt nem ilyen nyílt, de mivel ismerjük egymást, nem szégyenlősködik”). Amúgy minél többet beszélt, annál jobban emlékeztem, hogy mi tényleg dolgoztunk már együtt valamikor.. :)

Mivel mi Galvestonba mentünk, ami relatív közel volt a szállodához, így a többiekkel ellentétben - akik repülővel utaztak tovább valamelyik másik hajóhoz – ránk csak egy busz-út várt, így a megszokott reggel 6-os találka helyett 9-re kellett lemennünk a lobbyba.

Egész jól aludtam, mondhatni sokat is. Fájó szívvel tudatosítottam magamban hogy hosszú időre búcsút mondhatok az ablaknak a szobában, a free wifi-nek.. Reggel újdonsült barátnőm, Octavia már meztelenül császkált előttem „..mivel ismerjük egymást”. Erős kezdés volt, de legalább volt kivel reggelizni. :D


Dél körül megérkeztünk a hajóhoz. Valami új rendszer miatt nekünk kellett a hajóra felcibálni a csomagjainkat (nekem volt egy nagy bőröndöm, egy kicsivel kisebb nagy bőröndöm, egy kis táskám, meg egy kicsivel kisebb kis táskám). Közben 100 fok volt, irdatlan páratartalom..fél óra után már csak a zuhanyra tudtam gondolni.

Szerencsére ez hasonló típusú hajó, mint amin már voltam egyszer, szóval nem voltam annyira elveszve, mint ahogy gondoltam, hogy leszek.. A szobám a 4. emeleten van, kb. 1 perces séta-távolságra az open deck-től, és fél perces séta-távolságra a CrewBártól. :)
A szobatársam egy magasabb beosztású, 30-as, kedves, MindigDolgozó lány. 4 cruise múlva elmegy, ami azért jó, mert akkor gyorsan leköltözöm az alsó ágyra! ;)

A dining roomban a hostessek jófejek. Négy junior van és 2 restaurant. Van egy junior, akivel együtt dolgoztunk még 3 szerződéssel ezelőtt egy másik hajón, amikor én már hostess voltam, ő még felszolgáló. Aranyos, lökött, segítőkész, fiatal. Tőle tudtam meg, hogy Roland, akivel együtt kezdtük ezt az egészet – még Budapesten együtt jártunk tanfolyamra, és egyszer együtt is dolgoztunk pár hónapig – itt van a hajón. Megörültem, hogy van társaságom – egyébként magyar asszem’ csak 6 van, velem együtt, ami relatív kevés.
Rolival ki is mentünk Progressoban – elmentünk masszázsra, ettünk a helyi piacon, vettünk 1 kiló mangót, ittunk Margharitát.. jó kis nap volt. :) Ja, és még ugyanaz nap volt egy CrewParty, ahova kb. elvonszoltuk magunkat, „hogy igyunk egyet, szocializálódjunk, aztán menjünk”. Természetesen evés közben jön meg az étvágy..2 után jöttünk el valamikor! :)

Másnap dolgoztam a Lidón, így csak éppen kiszaladtam Cozumelben, de nagy szerencsémre ismét találtam a Kedvenc Naptejemből! :)


A felszállás előtti egy-két hét mindig nagyon sűrű – amikor szabadidőd van, akkor is van valami teszt, tréning, megjelenési-aláírási kötelezettség. Így alakult, hogy az első Galvestonomban egész nap maximum 2 óra szünetem volt.
Reggel 5.45-kor keltem, mentem reggeliztetni 9-ig. 10-től volt egy drillünk (amire jött a Coast Guard csekkolni minket), ahol nekem duty-m van. Mivel azonban new sign on vagyok, és amerikai a hajó, minden leszálláskor be kell mutatnunk az emigration card-ot, amit aznap csináltattunk a port agent-ökkel (jujj, mennyi szakszó..).
Szóval kivittek minket a hajóról 9.40-kor és 11.45-kor jutottunk sorra, hogy levegyék az ujjlenyomatunkat és lepecsételjék a cetlit. Volt egy rövid 45 perc szünetem, amikor gyorsan kiszaladtam a legközelebbi, hajótól 10 lépésre lévő MindentÁruló Boltba, és vettem Sim-kártyát, meg gyorsan betöltöttem az e-mailjeimet.
12.45-kor már kezdtem is a Reservation-nel – bármi ügyes-bajos dolga van az vendégeknek  a vacsora idejével/asztalbeosztással stb, oda jönnek. Ott mosolyogtam 15.00-ig. Volt egy fél óra szünetem, aztán kezdőtt a már nem a Coast Guardos, hanem a MindenHomeportbanKötelező Safety briefing, ahol feladatom a vendégek irányítása. Ez a gyakorlat 16-16.30-ig tart.  17 órakor már a Dining roomban kell lenni, de előtte még le kell nyomni egy gyors vacsorát 16.45-kor. A dining roomban 10-kor végzünk.. Szóval számoljatok! :D


Ez a  cruise-om is ilyen lesz azt hiszem, amikor off-om lenne, akkor tréningem van, vagy fotót kell csináltatnom, vagy papírt leadnom..


De csak eltelik már ez az időszak és aztán visszatér a cseppet sem pihentető, de kicsit szabadabb élet.. :)
Na, ki is használom, hogy MOST van pár óra szabadságom, megyek szundizni!

Puszilok mindenkit!

1 megjegyzés: